Forud for festivalen skal du huske følgende at udfylde bestillingssiden.
På bestillingssiden bestiller du armbånd til ansatte, booker overnatning, bestiller brænde og strøm, angiver hvis du har bål og mere.
Det er vigtigt, at vi har disse informationer grundet sikkerhed samt praktik, så vi f.eks. ved, hvor mange armbånd du skal bruge i alt.
- Booke overnatning (Indelukket)
– Som aktør har du mulighed for at overnatte på aktørcampen på Indelukket. Dette sker ved friteltningsprincippet. Vi har behov for at vide, hvor mange der er på campen af sikkerhedshensyn. Du kan læse mere om overnatningsformen i aktørhåndbogen. - Armbånd til frivillige/hjælpere
Har du hjælpere, der skal have et armbånd? I så fald skal dette også bookes.
Overnatning booker du herinde og angiver “Jeg er aktør”.
Her kan du også bestille brænde, paller etc., hvis du har brug for det i dit område.
Obs: Har du en pallebod/bod på pladsen?
Så er der lidt andre rammer for dig, da du også høre ind under begrebet “bodholder” 🙂
- Overnatning:
Du er velkommen til at overnatte ved boden med opslået telt. Dog kan du blive bedt om at slå teltet ned om dagen, hvis det ikke harmonerer med resten af festivalens design.
For at overnatte på pladsen er det meget vigtigt at du angiver “Jeg er bodholder” under linket af sikkerhedsmæssige årsager. - Bestille paller
Ønsker du at bestille paller til jeres stand, så kan dette også gøres via linket. Paller kan eks. bruges til fremvisning af produkter eller, hvis du ønsker at opbygge jeres egne pallesofaer til gæster eks. - Bestille brænde
Du har mulighed for at købe en pose med brænde til jeres stand, hvis du ønsker at have bål. - Booke strøm
Skal du bruge strøm i din stand, så bestil den enhed i skal benytte jer af på siden og husk at orientere jer i punktet “strøm” inden festivalen. - Armbånd til frivillige/hjælpere
Har du hjælpere, der skal have et armbånd? I så fald skal dette også bookes.
Alt bookes og bestilles via dette link. Udfylder du, ud fra ovenstående forståelse om at du har en bod, angiver du “Jeg er bodholder”.
OBS. DEADLINE den 16. august: