Forud for festivalen skal du huske følgende at udfylde bestillingssiden med følgende info:
OBS. DEADLINE den 16. august:
- Booke medarbejderarmbånd
- Angiv her hvor mange medarbejdere i er i alt på pladsen. Det er KUN til medarbejdere. Misbrug af dette vil føre til bortvisning.
- Booke overnatning på festivalpladsen
- Som bodholder har du mulighed for at overnatte på pladsen. Dette sker enten i egen bod eller i medbragt telt, som opsættesi teltområdet ved bodgaden. Vi har behov for at vide, hvor mange overnattende der er på festivalpladsen af sikkerhedshensyn, derfor angiv hvor mange medarbejdere der sover på pladsen.
- Bestille paller
- Ønsker i at bestille paller til jeres stand, så kan i gøre det herinde. Paller kan eks. bruges til fremvisning af produkter eller, hvis i ønsker at opbygge jeres egne pallesofaer til gæster eks.
- Bestille brænde
- I har mulighed for at købe en pose med brænde til jeres stand, hvis i ønsker at have bål.
- Booke strøm
- Skal du bruge strøm i din stand, så bestil den enhed i skal benytte jer af på siden og husk at orientere jer i punktet “strøm” inden festivalen.
Alt bookes og bestilles via dette link
Det er vigtigt at i først angiver jer som “Jeg er bodholder” for at få den korrekte bestillingsliste frem